Co jest dzisiaj dźwignią handlu

Patrząc na sytuację na rynku i poddając ją analizie można zauważyć, że niektóre przedsiębiorstwa pomimo światowego kryzysu prosperują bardzo dobrze, a można nawet powiedzieć, że się rozwijają. Inne jednak zamykają poszczególne działy i tną koszty związane z produkcją, reklamą i załogą. To właśnie może być podstawowy błąd, ponieważ reklama w czasach kryzysu jest potrzebna. Dzięki niej mamy szanse znaleźć nowych klientów, którym nasze produkty będą właśnie teraz bardzo potrzebne. Reklama jest swego rodzaju inwestycją, która nie powinna być postrzegana przez firmy, jako koszty, które można ograniczyć. Jeśli reklama zniknie z rynku, to wraz z nią zniknie z czasem zainteresowanie naszymi produktami, bo klienci o nich zapomną, a zwrócą swoją uwagę na te, które aktualnie będą reklamowane. O reklamie można rzeczywiście powiedzieć, że jest dźwignią handlu, ponieważ jej obecność sprzyja zyskom, a jej brak powoduje zastój i często bankructwo i niestabilność finansową.

Podobne artykuły

  • Dlaczego lubimy niektóre reklamyDlaczego lubimy niektóre reklamy Niezaprzeczalnym faktem jest, że spora ilość reklam nas denerwuje, drażni i nie możemy ich znieść. Czasami wydają się nam one tak złe, że dziwimy się, iż zostały one dopuszczone do […]
  • Przywiązanie do firmyPrzywiązanie do firmy Firmy które najbardziej znamy i cenimy, które są rozpoznawalne nie stały by się nimi gdyby nie oferowały bardzo dobrych produktów i usług i gdyby nie postawiły na reklama. Bez tego […]
  • Praca w reklamiePraca w reklamie Jakie kompetencje są potrzebne, aby znaleźć pracę w reklamie. W różnych popularnych tekstach poradnikowych, poświęconych zagadnieniu pt. „reklama i praca w reklamie“, mówi się często, że […]
  • Reklama wprowadzająca w błądReklama wprowadzająca w błąd Nikt z nas zapewne nie lubi być okłamywany, oszukiwany czy też mówiąc nieco bardziej delikatnie – wprowadzany w błąd nawet w najmniejszym stopniu. Zazwyczaj chcemy mieć realne pojęcie na […]
  • Kiedy reklamy są skuteczneKiedy reklamy są skuteczne Na skuteczność reklamy składa się bardzo wiele mechanizmów, ale można najprościej powiedzieć, że reklama będzie skuteczna wówczas, kiedy zostaną zrealizowane jej cele, czyli na przykład […]
  • Reklama wirusowaReklama wirusowa Wirus kojarzyć nam się może z chorobą i w istocie tak właśnie najczęściej go kojarzymy. Innym skojarzeniem, jakie może nam przyjść do głowy w związku z wirusem jest przecież „choroba” […]