Jak reklamy działają na nasze dzieci

Reklama to bardzo groźne narzędzie w rękach producentów, które niezwykle mocno oddziałuje na nasze dzieci, co z kolei wiąże się z tym, ze to my ostatecznie mamy stać się nabywcą i uszczuplić zawartość swojego portfela. Reklama, która kierowana jest do dzieci zawiera wiele elementów, które mają wpływać na emocje dziecka, dzieci występujące w reklamach z zabawkami są zawsze uśmiechnięte, radosne i zafascynowane reklamowanymi produktami, co naszym pociechom od razu kojarzy się z czymś niesamowicie miłym. Dzieci widząc swoich rówieśników, którzy doskonale się bawią w reklamie, również chciałyby bawić się takimi właśnie zabawkami, które wywołują podobne emocje.

1357-4011-wu.jpg

Skutek tego jest taki,że wchodząc z dzieckiem do sklepu z zabawkami, ono wybiera te zabawki, które pokazała mu reklama i nawet jeśli są ich lepsze, a zarazem tańsze spowiedniki, to z góry jesteśmy skazani na porażkę, bo dziecko i tak będzie chciało te zabawki, które widziało w telewizji, a o innych nie chce nawet słyszeć.

Podobne artykuły

  • Jak poprawić konkurencyjność firmy w InternecieJak poprawić konkurencyjność firmy w Internecie Jak na każdym rynku, w którym występuje zjawisko konkurencji tak samo w Internecie firmy musza postawić na reklamę i promocję by móc zmierzyć się z innymi oferującymi podobne produkty. […]
  • Po co mi reklamaPo co mi reklama Reklama to nic innego jak działania mające na celu skłonienie potencjalnego konsumenta do zainteresowania się danym produktem lub usługą oraz dokonanie przez niego zakupu. Mówi się, że […]
  • Co jest dzisiaj dźwignią handluCo jest dzisiaj dźwignią handlu Patrząc na sytuację na rynku i poddając ją analizie można zauważyć, że niektóre przedsiębiorstwa pomimo światowego kryzysu prosperują bardzo dobrze, a można nawet powiedzieć, że się […]
  • Korzyści wynikające z pozycjonowaniaKorzyści wynikające z pozycjonowania Metod na reklamę w sieci jest wiele. Przede wszystkim wybrana metoda zależy od tego, co chcemy w Internecie reklamować. Najpopularniejszymi metodami reklamy są banner, mailing, […]
  • Reklama – definicjaReklama – definicja Gdyby ktoś zapytał nas czym jest reklama, to każdy z nas na swój sposób potrafiłby to pojęcie bez problemu wytłumaczyć. Zastanówmy się jednak nad tym, czy nasza definicja byłaby raczej […]
  • Przymus posiadania dzięki reklamiePrzymus posiadania dzięki reklamie Reklamowane produkty sprawiają, że chcemy być lepsi i więcej posiadać. Popyt stał się wyznacznikiem pozycji w społeczeństwie. Coraz mniej uwagi poświęcamy osobie z jaką mamy do czynienia a […]