Jak zareklamować siebie na rozmowie kwalifikacyjnej

Reklama jest dźwignią handlu, ale nie tylko. Wybierając się na rozmowę kwalifikacyjną również musimy się na niej odpowiednio zareklamować, tak samo jakbyśmy reklamowali produkt jakiemuś klientowi w sklepie. Reklama w tym przypadku ma polegać na tym, ze opowiemy o swoich atutach oraz przedstawimy wszystkie korzyści, jakie może zyskać dzięki temu, ze zatrudni właśnie nas do pracy u siebie. Reklama na rozmowie kwalifikacyjnej powinna dać pracodawcy do zrozumienia, że jesteśmy recepta na jego problemy, a nie kolejnym problemem, jakiemu będzie musiał poświęcać czas. Podchodząc do sprawy w taki właśnie sposób mamy duża szansę na efektywną sprzedaż, czyli podpisanie umowy z pracodawcą. Pamiętajmy, że powinniśmy w tym przypadku reklamować jedynie te cechy i umiejętności, które rzeczywiście posiadamy, ponieważ jeśli zareklamujemy coś, czym w rzeczywistości nie możemy się poszczycić, to zrobimy sobie tym samym bardzo złą reklamę, a nie o to przecież chodzi.

Podobne artykuły

  • Przerwy w filmachPrzerwy w filmach Jedną z najstarszych form reklamy, które istnieją przy wykorzystaniu telewizji są reklamy w przerwach pomiędzy filmami i w czasie ich trwania. Zwykle reklama tego rodzaju jest bardzo mocno […]
  • Kiedy reklamy są skuteczneKiedy reklamy są skuteczne Na skuteczność reklamy składa się bardzo wiele mechanizmów, ale można najprościej powiedzieć, że reklama będzie skuteczna wówczas, kiedy zostaną zrealizowane jej cele, czyli na przykład […]
  • Dotrzyj do klientaDotrzyj do klienta Klienci są potrzebni w każdym biznesie. Im mniejszą firmę prowadzisz tym bardziej będziesz potrzebował klientów, którzy chętnie skorzystają z Twoich usług. Jednak jeśli chcesz mieć […]
  • Reklama i copywriting – to działaReklama i copywriting – to działa Czym jest copywriting dla działów takich jak reklama to nie każdy może wiedzieć, nie mniej jednak w dużym uproszczeniu jest to po prostu umiejętność pisania perswazyjnych ofert […]
  • Reklama – definicjaReklama – definicja Gdyby ktoś zapytał nas czym jest reklama, to każdy z nas na swój sposób potrafiłby to pojęcie bez problemu wytłumaczyć. Zastanówmy się jednak nad tym, czy nasza definicja byłaby raczej […]
  • Lokowanie produktuLokowanie produktu Obecnie bardzo popularną formą reklamy zwłaszcza w programach kulinarnych i paradokumentalnych jest tak zwane lokowanie produktu. Kiedyś nie była ona aż tak bardzo jak obecnie. Reklama […]