Jak zareklamować siebie w liście motywacyjnym

Dobry list motywacyjny napisany w odpowiedzi na głoszenie pracodawcy to tak naprawdę nic innego, jak reklama nas samych. W tym przypadku to my występujemy w roli produktu, który powinniśmy jak najlepiej sprzedać. Reklama w takiej sytuacji ma za zadanie przedstawić nas w jak najlepszym świetle pod kątem przydatności do pracy u potencjalnego pracodawcy. Sukcesem będzie oczywiście otrzymanie pracy, ale zanim on nastąpi reklama musi zadziałać, a nie jest to możliwe bez przygotowania odpowiedniej kampanii reklamowej. Pisząc list motywacyjny nie należy odkrywać od razu wszystkich swoich atutów, należy raczej dawkować informacje w taki sposób, aby wzbudzić w czytającym ciekawość. Ten chcąc zaspokoić niedosyt informacji powinien zaprosić nas na rozmowę kwalifikacyjną. Można tu mówić zatem o reklamie podzielonej na dwa etapy, pierwszy to reklama zdalna, poprzez informacje zawarte w aplikacji, a drugi etap to autoprezentacja podczas rozmowy kwalifikacyjnej.

Podobne artykuły

  • Lokowanie produktuLokowanie produktu Obecnie bardzo popularną formą reklamy zwłaszcza w programach kulinarnych i paradokumentalnych jest tak zwane lokowanie produktu. Kiedyś nie była ona aż tak bardzo jak obecnie. Reklama […]
  • Dlaczego Internet jest tańszyDlaczego Internet jest tańszy Reklama w internecie uważana jest za najtańszy rodzaj promocji własnej firmy. Dlaczego tak się dzieje. Przede wszystkim firmy reklamowe nie mają takich kosztów jak w przypadku tradycyjnej […]
  • Przywiązanie do firmyPrzywiązanie do firmy Firmy które najbardziej znamy i cenimy, które są rozpoznawalne nie stały by się nimi gdyby nie oferowały bardzo dobrych produktów i usług i gdyby nie postawiły na reklama. Bez tego […]
  • Przerwy w filmachPrzerwy w filmach Jedną z najstarszych form reklamy, które istnieją przy wykorzystaniu telewizji są reklamy w przerwach pomiędzy filmami i w czasie ich trwania. Zwykle reklama tego rodzaju jest bardzo mocno […]
  • Kiedy reklamy są skuteczneKiedy reklamy są skuteczne Na skuteczność reklamy składa się bardzo wiele mechanizmów, ale można najprościej powiedzieć, że reklama będzie skuteczna wówczas, kiedy zostaną zrealizowane jej cele, czyli na przykład […]
  • Zalety reklamyZalety reklamy Zapewne wielu z nas uważa, że bloki reklamowe, które niejednokrotnie słyszymy w radio, które obserwujemy bardzo często w telewizji i w Internecie nie mają żadnych, ale to żadnych zalet. […]