Jakie reklamy są dzisiaj najmniej skuteczne

Reklama reklamie nierówna, co do tej kwestii nie ma żadnych wątpliwości, biorąc pod uwagę, że w momencie przerwy w oglądaniu filmu jedne reklamy oglądamy z przyjemnością, a inne, kiedy tylko zacznie się ich emisja szybko wyłączamy, bądź ściszamy głos. Coraz mniej skuteczna jest reklama w formie ulotek, które rozdawane są na ulicy, a których spora część ląduje w najbliższym koszu. Niezbyt dobre efekty przynosi także reklama przesyłana na maile, ponieważ zanim się taka reklamę przeczyta już ląduje w koszu, albo folderze oznaczonym jako spam.

1032-7126-wu.jpg

Społeczeństwo jest zmęczone reklamą, dlatego każdorazowe próby zaoferowania czegoś nowego, co najczęściej jest zbyteczne w tradycyjnym domu muszą spełznąć na niczym. Oglądając telewizję, czy przeglądając strony internetowe, rzadko kiedy dłużej potrafimy zastanowić się nad jedną reklamą, co świadczy o tym, ze ich twórcy nie potrafią nas już niczym zaskoczyć i najczęściej powielają od lat stosowane wzorce, które kiedyś działały, ale nie dzisiaj.

Podobne artykuły

  • Jak zareklamować siebie w liście motywacyjnymJak zareklamować siebie w liście motywacyjnym Dobry list motywacyjny napisany w odpowiedzi na głoszenie pracodawcy to tak naprawdę nic innego, jak reklama nas samych. W tym przypadku to my występujemy w roli produktu, który powinniśmy […]
  • Korzyści wynikające z pozycjonowaniaKorzyści wynikające z pozycjonowania Metod na reklamę w sieci jest wiele. Przede wszystkim wybrana metoda zależy od tego, co chcemy w Internecie reklamować. Najpopularniejszymi metodami reklamy są banner, mailing, […]
  • Kiedy reklamy są skuteczneKiedy reklamy są skuteczne Na skuteczność reklamy składa się bardzo wiele mechanizmów, ale można najprościej powiedzieć, że reklama będzie skuteczna wówczas, kiedy zostaną zrealizowane jej cele, czyli na przykład […]
  • Po co mi reklamaPo co mi reklama Reklama to nic innego jak działania mające na celu skłonienie potencjalnego konsumenta do zainteresowania się danym produktem lub usługą oraz dokonanie przez niego zakupu. Mówi się, że […]
  • Reklama wprowadzająca w błądReklama wprowadzająca w błąd Nikt z nas zapewne nie lubi być okłamywany, oszukiwany czy też mówiąc nieco bardziej delikatnie – wprowadzany w błąd nawet w najmniejszym stopniu. Zazwyczaj chcemy mieć realne pojęcie na […]
  • Przywiązanie do firmyPrzywiązanie do firmy Firmy które najbardziej znamy i cenimy, które są rozpoznawalne nie stały by się nimi gdyby nie oferowały bardzo dobrych produktów i usług i gdyby nie postawiły na reklama. Bez tego […]