Po co mi reklama

Reklama to nic innego jak działania mające na celu skłonienie potencjalnego konsumenta do zainteresowania się danym produktem lub usługą oraz dokonanie przez niego zakupu. Mówi się, że oszczędzanie na reklamie nie ma najmniejszego sensu, że to tak jakby oszczędzać czas poprzez zatrzymanie wskazówek zegara. Oczywiście nie chodzi o to, aby wydać na promocję jak najwięcej, jednak jeśli dana metoda ma dużą szansę na powodzenie i przyniesienie zysku to nie powinniśmy się długo zastanawiać. Z całą pewnością najważniejszym czynnikiem powinien dla nas być zadowalający zwrot z inwestycji. Reklama jest potrzebna, aby pozyskać nowych klientów i utrzymać dotychczasowych. Oczywiście ktoś powie, że dobry fachowiec obroni się bez reklamy, a klientów nagonią mu jego klienci, którzy będą go polecać. Jest to oczywiście dobre, ale bardzo często tylko do czasu. Wystarczy, że przedsiębiorca popełni jeden błąd i opinia pójdzie w świat. Ufanie zatem poleceniom nie zawsze przynosi zamierzony skutek. Reklama jest potrzebna niezależnie od tego czy jesteśmy najlepsi w swojej branży czy dopiero uczymy się zawodu.

Podobne artykuły

  • Promocja poprzez LEDPromocja poprzez LED Wielkie tablice usytuowane głównie na skrzyżowaniach są coraz popularniejsze w Polsce. Tak zwane LED-y to reklama mocno rzucająca się w oczy i zdaniem i inicjatorów niezwykle skuteczna. […]
  • Reklama wprowadzająca w błądReklama wprowadzająca w błąd Nikt z nas zapewne nie lubi być okłamywany, oszukiwany czy też mówiąc nieco bardziej delikatnie – wprowadzany w błąd nawet w najmniejszym stopniu. Zazwyczaj chcemy mieć realne pojęcie na […]
  • Jak zareklamować siebie w liście motywacyjnymJak zareklamować siebie w liście motywacyjnym Dobry list motywacyjny napisany w odpowiedzi na głoszenie pracodawcy to tak naprawdę nic innego, jak reklama nas samych. W tym przypadku to my występujemy w roli produktu, który powinniśmy […]
  • Hasło w reklamieHasło w reklamie Każda kampania i reklama powinna mieć jakieś swoje hasło, które będzie nie tylko proste do zapamiętania, ale przede wszystkim łącznie z przekazem reklamowym będzie stanowiło bardzo ciekawą […]
  • Po co fotografować meblePo co fotografować meble Ktoś mógłby się zastanawiać nad tym po co w ogóle ktoś miałby się zajmować fotografią mebli, skoro jest tyle bardziej wdzięcznych obiektów do fotografowania. Otóż bardzo dużą rolę w tej […]
  • Jak reklamy działają na nasze dzieciJak reklamy działają na nasze dzieci Reklama to bardzo groźne narzędzie w rękach producentów, które niezwykle mocno oddziałuje na nasze dzieci, co z kolei wiąże się z tym, ze to my ostatecznie mamy stać się nabywcą i […]