Praca w reklamie

Jakie kompetencje są potrzebne, aby znaleźć pracę w reklamie. W różnych popularnych tekstach poradnikowych, poświęconych zagadnieniu pt. „reklama i praca w reklamie“, mówi się często, że najważniejszymi, kluczowymi właściwościami, jakich oczekuje się od potencjalnych pracowników reklamy, są stosunkowo młody wiek oraz kreatywność.Niestety, rzeczywistość i w tym przypadku okazuje się znacznie bardziej skomplikowana, niż tego rodzaju jej teoretyczne modele. Na przykład nie do końca wiadomo, co właściwie rozumieć przez niezbyt precyzyjne pojęcie „kreatywności“. Wydaje się nawet, że nie sposób ocenić, co jest a co nie jest kreatywnością, dla każdego poszczególnego pracodawcy może to synonimowa nieco inne wartości. Wreszcie, reklama jest sektorem o naprawdę sporym stopniu zróżnicowania i, w związku z tym, tak naprawdę nie można orzec, czy młody lub „stosunkowo młody“ wiek jest atutem zawsze, niezależnie od okoliczności i wymagań każdej poszczególnej agencji reklamowej. Koniec końców przekonujemy się więc, że temat pt. reklama i praca w reklamie jest znacznie bardziej powikłany, niż wydaje się na pierwszy rzut oka.

Podobne artykuły

  • Dlaczego lubimy niektóre reklamyDlaczego lubimy niektóre reklamy Niezaprzeczalnym faktem jest, że spora ilość reklam nas denerwuje, drażni i nie możemy ich znieść. Czasami wydają się nam one tak złe, że dziwimy się, iż zostały one dopuszczone do […]
  • Co jest dzisiaj dźwignią handluCo jest dzisiaj dźwignią handlu Patrząc na sytuację na rynku i poddając ją analizie można zauważyć, że niektóre przedsiębiorstwa pomimo światowego kryzysu prosperują bardzo dobrze, a można nawet powiedzieć, że się […]
  • Dźwignia handluDźwignia handlu Reklama jest w dzisiejszym świecie dźwignią handlu. Aby wzbudzić w nas chęć posiadana sprzedawcy odwołują się do reklamy. Dzisiejszy świat jest nastawiony na materialną stronę życia. […]
  • Co należy wiedzieć o reklamie internetowejCo należy wiedzieć o reklamie internetowej Wiele osób zastanawia się nad tym, czy marketing internetowy, tak bardzo zachwalany przez licznych fachowców i specjalistów, rzeczywiście może wykazać się jakimiś realnymi osiągnięciami. […]
  • Kiedy reklamy są skuteczneKiedy reklamy są skuteczne Na skuteczność reklamy składa się bardzo wiele mechanizmów, ale można najprościej powiedzieć, że reklama będzie skuteczna wówczas, kiedy zostaną zrealizowane jej cele, czyli na przykład […]
  • Przymus posiadania dzięki reklamiePrzymus posiadania dzięki reklamie Reklamowane produkty sprawiają, że chcemy być lepsi i więcej posiadać. Popyt stał się wyznacznikiem pozycji w społeczeństwie. Coraz mniej uwagi poświęcamy osobie z jaką mamy do czynienia a […]