Promocja poprzez LED

Wielkie tablice usytuowane głównie na skrzyżowaniach są coraz popularniejsze w Polsce. Tak zwane LED-y to reklama mocno rzucająca się w oczy i zdaniem i inicjatorów niezwykle skuteczna. Siła tego typu reklamy tkwi w prezentowaniu efektownie wyglądającej reklamy uczestnikom ruchu drogowego i pieszego, którzy aktualnie nie mają nic ciekawego do zrobienia. W danej chwili stoją prawdopodobnie na skrzyżowaniu na światłach i oczekują co najmniej 2 minuty na przejście lub przejazd. To wystarczy by wyeksponować 30 sekundowe spoty. Reklama ta jest zwykle bardzo efektowna z uwagi na ostrość kolorów, wielkość i dobrą widoczność nawet z dalekiej odległości. Jej skuteczność w dużej mierze zależy oczywiście od dobrej lokalizacji. Jeśli jest to jedno z największych skrzyżowań w mieście, gdzie jest duży ruch z pewnością reklama ta ma dużą szansę na powodzenie. Zupełnie inaczej sytuacja wygląda jeśli LED, na którym ma być wyświetlany nasz spot jest gdzieś poza centrum albo w miejscu zasłoniętym przez drzewa i inne przeszkody.

Podobne artykuły

  • Zalety reklamy kontekstowejZalety reklamy kontekstowej Reklama ma dzisiaj wiele twarzy. Można ją spotkać na ulicy, w telewizji, w radiu czy internecie. Oczywiście przyszłością jest najpopularniejsze z tych mediów, a więc internet. Spośród […]
  • Po co mi reklamaPo co mi reklama Reklama to nic innego jak działania mające na celu skłonienie potencjalnego konsumenta do zainteresowania się danym produktem lub usługą oraz dokonanie przez niego zakupu. Mówi się, że […]
  • Lokowanie produktuLokowanie produktu Obecnie bardzo popularną formą reklamy zwłaszcza w programach kulinarnych i paradokumentalnych jest tak zwane lokowanie produktu. Kiedyś nie była ona aż tak bardzo jak obecnie. Reklama […]
  • Reklama kontekstowaReklama kontekstowa Udział w internecie reklamy kontekstowej jest ogromny. Według różnych danych statystycznych wynika, że aż 30 % wydatków na marketing w internecie to reklama kontekstowa. Jest ona bardzo […]
  • Skuteczność reklamySkuteczność reklamy Skuteczność reklamy danego produktu jaki ma być interesujący dla konsumenta jest dziś niemal stuprocentowa. Staliśmy się niewolnikami reklamowanych produktów. W wielu wypadkach nasze […]
  • Internet źródło klientówInternet źródło klientów Obecnie praktycznie wszystko można znaleźć i kupić w internecie. Jednak ma to również jedną wadę a mianowicie bardzo dużą ilość konkurencji jaka tam jest. Jednak na szczęście reklama […]