Przerwy w filmach

Jedną z najstarszych form reklamy, które istnieją przy wykorzystaniu telewizji są reklamy w przerwach pomiędzy filmami i w czasie ich trwania. Zwykle reklama tego rodzaju jest bardzo mocno irytująca głównie ze względu na długość jej trwania. Producenci telewizyjni po prostu nie znają umiaru nie wiedzą ile można dać reklam aby nie zdenerwować ludzi. Zwykle taka długa reklama ma odwrotny skutek ponieważ ludzie albo wychodzą sprzed telewizora albo też przełączają program i w rzeczywistości reklama nadawana w przerwie pomiędzy programami i tak samo w przerwie programu wcale nie musi być oglądana przez tyle ludzi jakby mogło to wynikać z kalkulacji. Oczywiście krótka reklama wcale nie miałaby aż tak negatywnego wpływu jednak telewizja stanowczo przesadza i po prostu długość trwania reklam jest stanowczo za długa. Teoretycznie istnieją pewne przepisy, które określają jak długo maksymalnie może trwać reklama w czasie przerwy to producenci potrafią stanowczo to obchodzić. Na przykład pomiędzy reklamami nadadzą kawałek zapowiedzi filmowej i w ten sposób reklama może trwać nawet 10-15 minut.

Podobne artykuły

  • Lokowanie produktuLokowanie produktu Obecnie bardzo popularną formą reklamy zwłaszcza w programach kulinarnych i paradokumentalnych jest tak zwane lokowanie produktu. Kiedyś nie była ona aż tak bardzo jak obecnie. Reklama […]
  • Reklama i copywriting – to działaReklama i copywriting – to działa Czym jest copywriting dla działów takich jak reklama to nie każdy może wiedzieć, nie mniej jednak w dużym uproszczeniu jest to po prostu umiejętność pisania perswazyjnych ofert […]
  • TelewizjaTelewizja Jedną z najdroższych form reklamy, które mamy do dyspozycji jest reklama w telewizji. Najprawdopodobniej dotrzemy dzięki niej do najszerszej ilości osób wykorzystując ten sposób reklamy. […]
  • Reklama wirusowaReklama wirusowa Wirus kojarzyć nam się może z chorobą i w istocie tak właśnie najczęściej go kojarzymy. Innym skojarzeniem, jakie może nam przyjść do głowy w związku z wirusem jest przecież „choroba” […]
  • Jak zareklamować siebie w liście motywacyjnymJak zareklamować siebie w liście motywacyjnym Dobry list motywacyjny napisany w odpowiedzi na głoszenie pracodawcy to tak naprawdę nic innego, jak reklama nas samych. W tym przypadku to my występujemy w roli produktu, który powinniśmy […]
  • Zalety reklamy kontekstowejZalety reklamy kontekstowej Reklama ma dzisiaj wiele twarzy. Można ją spotkać na ulicy, w telewizji, w radiu czy internecie. Oczywiście przyszłością jest najpopularniejsze z tych mediów, a więc internet. Spośród […]