Przydatna nawet najlepszym

O większości produktów które znamy nigdy byśmy się nie dowiedzieli gdyby nie reklama. Nie zawsze są to najlepsze towary jednak działanie reklam sprawia, że to ona zapadają nam w pamięci i wybieramy je podczas robienia zakupów. Siła oddziaływania reklam jest ogromna. Nie zawsze zdajemy sobie z tego sprawę i często nabieramy się na te wszystkie pięknie brzmiące hasła.Reklama jak to reklama, musi się pokazać żeby artykuł mógł zaistnieć. To tak jakbyśmy chcieli sprzedać ogromne ilości soku pomarańczowego bez jego zareklamowania. Stawiając go koło bardziej znanego towaru w podobnej cenie, sprawą oczywistą jest że klient wybierze ten bardziej znany, którego reklama stale ukazują się w mediach. Polegniemy nawet w przypadku kiedy oferujemy bardzo dobrej jakość produkty oraz usługi. Poczta pantoflowa nie ma aż tak silnego oddziaływania. Bez reklama nie przetrwają nawet najlepsze artykuły. Im szybciej zdamy sobie z tego sprawę tym szybciej naprawimy swój błąd. Koszty poniesione z reklamą szybko się zwrócą.

Podobne artykuły

  • Skuteczność reklamySkuteczność reklamy Skuteczność reklamy danego produktu jaki ma być interesujący dla konsumenta jest dziś niemal stuprocentowa. Staliśmy się niewolnikami reklamowanych produktów. W wielu wypadkach nasze […]
  • Reklama kontekstowaReklama kontekstowa Udział w internecie reklamy kontekstowej jest ogromny. Według różnych danych statystycznych wynika, że aż 30 % wydatków na marketing w internecie to reklama kontekstowa. Jest ona bardzo […]
  • Reklama wprowadzająca w błądReklama wprowadzająca w błąd Nikt z nas zapewne nie lubi być okłamywany, oszukiwany czy też mówiąc nieco bardziej delikatnie – wprowadzany w błąd nawet w najmniejszym stopniu. Zazwyczaj chcemy mieć realne pojęcie na […]
  • Slogany reklamowe – są potrzebneSlogany reklamowe – są potrzebne Zdaje się słyszeć głosy zewsząd, iż bez odpowiedniego i chwytliwego hasła żadna reklama nie ma dużych szans na zrobienie dobrego wrażenia. Być może nie jest aż tak źle, nie mniej jednak […]
  • Kiedy reklamy są skuteczneKiedy reklamy są skuteczne Na skuteczność reklamy składa się bardzo wiele mechanizmów, ale można najprościej powiedzieć, że reklama będzie skuteczna wówczas, kiedy zostaną zrealizowane jej cele, czyli na przykład […]
  • Reklama wirusowaReklama wirusowa Wirus kojarzyć nam się może z chorobą i w istocie tak właśnie najczęściej go kojarzymy. Innym skojarzeniem, jakie może nam przyjść do głowy w związku z wirusem jest przecież „choroba” […]