Reklama kontekstowa

Udział w internecie reklamy kontekstowej jest ogromny. Według różnych danych statystycznych wynika, że aż 30 % wydatków na marketing w internecie to reklama kontekstowa. Jest ona bardzo popularna, bowiem jej założeniem jest wyświetlenie się na stronach internetowych powiązanych tematycznie z treścią reklamy. Zakłada zatem, że na przykład sprzedawca obuwia sportowego tworząc swoją reklamę będzie mógł liczyć na jej bardzo szerokie rozpowszechnienie na portalach i witrynach poświęconych piłce nożnej, koszykówce, żużlowi czy innym dyscyplinom sportowym. Reklama ta ma wiele zalet, a najważniejszą z nich z całą pewnością jest możliwość dotarcia do bardzo szerokiego grona adekwatnych odbiorców przy jednoczesnych niskich kosztach. Z całą pewnością do najbardziej znanych rodzajów jakie reklama kontekstowa oferuje reklamodawcom są AdWords i AdSense zarządzane przez Google oraz Adkontekst zarządzane przez NetSprint. Według licznych badań dowiedziono, że corocznie na ten typ reklamy w Polsce wydaje się setki milionów złotych.

Podobne artykuły

  • Internet źródło klientówInternet źródło klientów Obecnie praktycznie wszystko można znaleźć i kupić w internecie. Jednak ma to również jedną wadę a mianowicie bardzo dużą ilość konkurencji jaka tam jest. Jednak na szczęście reklama […]
  • Nowoczesność a reklama internetowaNowoczesność a reklama internetowa Dla wielu osób prowadzących swoją działalność gospodarczą dzisiejsze czasy, zagonione i chaotyczne jak chyba żadne poprzednie, z całą pewnością nie są czasami łatwymi. A do tego […]
  • Przydatna nawet najlepszymPrzydatna nawet najlepszym O większości produktów które znamy nigdy byśmy się nie dowiedzieli gdyby nie reklama. Nie zawsze są to najlepsze towary jednak działanie reklam sprawia, że to ona zapadają nam w pamięci i […]
  • Promocja poprzez LEDPromocja poprzez LED Wielkie tablice usytuowane głównie na skrzyżowaniach są coraz popularniejsze w Polsce. Tak zwane LED-y to reklama mocno rzucająca się w oczy i zdaniem i inicjatorów niezwykle skuteczna. […]
  • Slogany reklamowe – są potrzebneSlogany reklamowe – są potrzebne Zdaje się słyszeć głosy zewsząd, iż bez odpowiedniego i chwytliwego hasła żadna reklama nie ma dużych szans na zrobienie dobrego wrażenia. Być może nie jest aż tak źle, nie mniej jednak […]
  • Lokowanie produktuLokowanie produktu Obecnie bardzo popularną formą reklamy zwłaszcza w programach kulinarnych i paradokumentalnych jest tak zwane lokowanie produktu. Kiedyś nie była ona aż tak bardzo jak obecnie. Reklama […]