Reklama wirusowa

Wirus kojarzyć nam się może z chorobą i w istocie tak właśnie najczęściej go kojarzymy. Innym skojarzeniem, jakie może nam przyjść do głowy w związku z wirusem jest przecież „choroba” naszych komputerów. Wirusy komputerowe są zmorą informatyków, choć oni są jeszcze w stanie sobie z nimi poradzić. Niestety zazwyczaj najbardziej męczą się z nimi osoby w ogóle nie znające się na komputerach, takie, które potrafią tylko komputer uruchomić i połączyć się z Internetem. Nie o tym jednak traktować będzie niniejszy artykuł. Dotyczyć on będzie wirusa, którego może posiadać reklama. Istnieje bowiem taki termin, jak reklama wirusowa i może być ciężko znaleźć dla niego definicje na czystą logikę. Reklama wirusowa to zespół działań marketingowych, które mają na celu stworzenie sytuacji, w której potencjalni klienci będą sami między sobą propagować informacje na temat wybranych usług, produktów czy też towarów. Aczkolwiek, nie zawsze musi ona dotyczyć konkretnego produktu. Może to być po prostu proces budowania pozycji wybranej marki, bo taką też trzeba przecież wypracować. Jeśli etap ten zostanie spełniony, to wówczas klienci będą wywoływać pożądane skojarzenia z logiem czy nazwą firmy.

Podobne artykuły

  • Dlaczego lubimy niektóre reklamyDlaczego lubimy niektóre reklamy Niezaprzeczalnym faktem jest, że spora ilość reklam nas denerwuje, drażni i nie możemy ich znieść. Czasami wydają się nam one tak złe, że dziwimy się, iż zostały one dopuszczone do […]
  • Reklama – definicjaReklama – definicja Gdyby ktoś zapytał nas czym jest reklama, to każdy z nas na swój sposób potrafiłby to pojęcie bez problemu wytłumaczyć. Zastanówmy się jednak nad tym, czy nasza definicja byłaby raczej […]
  • Hasło w reklamieHasło w reklamie Każda kampania i reklama powinna mieć jakieś swoje hasło, które będzie nie tylko proste do zapamiętania, ale przede wszystkim łącznie z przekazem reklamowym będzie stanowiło bardzo ciekawą […]
  • Skuteczność reklamySkuteczność reklamy Skuteczność reklamy danego produktu jaki ma być interesujący dla konsumenta jest dziś niemal stuprocentowa. Staliśmy się niewolnikami reklamowanych produktów. W wielu wypadkach nasze […]
  • Zalety reklamyZalety reklamy Zapewne wielu z nas uważa, że bloki reklamowe, które niejednokrotnie słyszymy w radio, które obserwujemy bardzo często w telewizji i w Internecie nie mają żadnych, ale to żadnych zalet. […]
  • Przerwy w filmachPrzerwy w filmach Jedną z najstarszych form reklamy, które istnieją przy wykorzystaniu telewizji są reklamy w przerwach pomiędzy filmami i w czasie ich trwania. Zwykle reklama tego rodzaju jest bardzo mocno […]