Reklamy w grach

Ostatnio w jednej z gier wyścigowych widziałem dość ciekawe rozwiązanie w kwestii reklam. Były specjalne miejsca reklamowe jak na torach wyścigowych z pustymi miejscami na reklamy. Co prawda sama reklama nie była tam umieszczona jednak wydaje mi się, że byłby to całkiem niezły pomysł. Jednak taka reklama musiałaby być adresowana raczej do określonego targetu odbiorców czyli w znacznej części ludzi młodych, którzy interesują się grami jako formą rozrywki a więc była by raczej skierowana do dość wąskiego grona. Reklama ta była by dość tania i dlatego też powinna być wykorzystywana w jakimś stopniu ale wąskie grono odbiorców w zasadzie ją dyskwalifikuje. Trzeba jeszcze pamiętać, że reklama, która jest nieskuteczna nie ma w zasadzie racji bytu. Tylko jeśli będzie ona przynosiła konwersje i potencjalni klienci zostaną z niej skierowani do zakupów. Jednak mimo wszystko nawet pomimo tego, że na przykład gry mogą być przystosowane aby była w nich umieszczana reklama to raczej niewiele osób z tego skorzysta ponieważ ilość odbiorców będzie niesatysfakcjonująca względem kosztów i potencjalnych zysków.

Podobne artykuły

  • Internet źródło klientówInternet źródło klientów Obecnie praktycznie wszystko można znaleźć i kupić w internecie. Jednak ma to również jedną wadę a mianowicie bardzo dużą ilość konkurencji jaka tam jest. Jednak na szczęście reklama […]
  • Lokowanie produktuLokowanie produktu Obecnie bardzo popularną formą reklamy zwłaszcza w programach kulinarnych i paradokumentalnych jest tak zwane lokowanie produktu. Kiedyś nie była ona aż tak bardzo jak obecnie. Reklama […]
  • Klienci są ważniKlienci są ważni Każdy kto prowadzi biznes wie, że najważniejsi są w nim klienci i to od nich zależy sukces jaki odniesiemy. Dlatego też jest nam niezbędna reklama aby dotrzeć do potencjalnych klientów. […]
  • Po co mi reklamaPo co mi reklama Reklama to nic innego jak działania mające na celu skłonienie potencjalnego konsumenta do zainteresowania się danym produktem lub usługą oraz dokonanie przez niego zakupu. Mówi się, że […]
  • Reklama kontekstowaReklama kontekstowa Udział w internecie reklamy kontekstowej jest ogromny. Według różnych danych statystycznych wynika, że aż 30 % wydatków na marketing w internecie to reklama kontekstowa. Jest ona bardzo […]
  • Zalety reklamy kontekstowejZalety reklamy kontekstowej Reklama ma dzisiaj wiele twarzy. Można ją spotkać na ulicy, w telewizji, w radiu czy internecie. Oczywiście przyszłością jest najpopularniejsze z tych mediów, a więc internet. Spośród […]