Skuteczność reklamy

Skuteczność reklamy danego produktu jaki ma być interesujący dla konsumenta jest dziś niemal stuprocentowa. Staliśmy się niewolnikami reklamowanych produktów. W wielu wypadkach nasze potrzeby są sztucznie wywołane. Na co tak naprawdę wielu spośród osób nowoczesny telefon. Wielokrotnie w ten właśnie sposób staramy się pokazać swój status społeczny. Reklama może mieć różne oblicza. Są reklamy: internetowa, telewizyjna, prasowa, radiowa, bilboard, reklama tranzytowa, mobilna, ambientowa, zewnętrzna. Reklama jest tak popularna ponieważ coraz częściej napędza nasze potrzeby. Dzięki reklamie kupujemy wszystko począwszy od płatków skończywszy na samochodzie. Wiele osób nie potrafi sprecyzować swoich potrzeb bez obejrzenia reklamowanych produktów. Powszechność reklamy oraz siła perswazji sprawiają, że coraz częściej kupujemy rzeczy nam tak naprawdę zbędne. Chcemy w ten sposób pokazać, że nie odstajemy od przyjętej społecznie normy. Reklama jest na dziś moim zdaniem dźwignią dzisiejszego handlu.

Podobne artykuły

  • Reklama wirusowaReklama wirusowa Wirus kojarzyć nam się może z chorobą i w istocie tak właśnie najczęściej go kojarzymy. Innym skojarzeniem, jakie może nam przyjść do głowy w związku z wirusem jest przecież „choroba” […]
  • Reklama – definicjaReklama – definicja Gdyby ktoś zapytał nas czym jest reklama, to każdy z nas na swój sposób potrafiłby to pojęcie bez problemu wytłumaczyć. Zastanówmy się jednak nad tym, czy nasza definicja byłaby raczej […]
  • Jak zareklamować siebie w liście motywacyjnymJak zareklamować siebie w liście motywacyjnym Dobry list motywacyjny napisany w odpowiedzi na głoszenie pracodawcy to tak naprawdę nic innego, jak reklama nas samych. W tym przypadku to my występujemy w roli produktu, który powinniśmy […]
  • Zalety reklamy kontekstowejZalety reklamy kontekstowej Reklama ma dzisiaj wiele twarzy. Można ją spotkać na ulicy, w telewizji, w radiu czy internecie. Oczywiście przyszłością jest najpopularniejsze z tych mediów, a więc internet. Spośród […]
  • Przerwy w filmachPrzerwy w filmach Jedną z najstarszych form reklamy, które istnieją przy wykorzystaniu telewizji są reklamy w przerwach pomiędzy filmami i w czasie ich trwania. Zwykle reklama tego rodzaju jest bardzo mocno […]
  • Dlaczego lubimy niektóre reklamyDlaczego lubimy niektóre reklamy Niezaprzeczalnym faktem jest, że spora ilość reklam nas denerwuje, drażni i nie możemy ich znieść. Czasami wydają się nam one tak złe, że dziwimy się, iż zostały one dopuszczone do […]