Telebimy

Jedną z nowoczesnych form reklamy, które dostępne są dla przeciętnej wielkości firmy i dające jej wiele korzyści są telebimy dostępne w wielu miejscach praktycznie każdego miasta. Reklama taka nie jest stosunkowo droga i może sobie na nią pozwolić naprawdę spora ilość firm, która nie ma problemów finansowych to jednak moim zdaniem nie jest ona adresowana do każdego. Przede wszystkim trzeba dokładnie zastanowić się do jakiego typu klienta chcemy dotrzeć. Jeśli mowa o klientach zmotoryzowanych to dobrze jest wybrać skrzyżowania, na których reklama będzie miała największy sens.

Skrzyżowania takie to te z największym ruchu. Najczęściej reklama serwowana na telebimach dociera do całego szeregu klientów. Reklama tego rodzaju jest bardzo skuteczna względem swojej ceny ponieważ na każdym skrzyżowaniu codziennie stoją tysiące osób, które przejeżdżają koło telebimu. Moim zdaniem reklama na telebimach opłaca się najbardziej w przypadku usług związanych z motoryzacją jednak w przypadku innych usług również na pewno odniesie jakiś skutek.

Podobne artykuły

  • Korzyści z metody, jaką jest pozycjonowanieKorzyści z metody, jaką jest pozycjonowanie Na promowanie własnej strony w sieci decydują się oprócz firm, coraz częściej właściciele prywatni. Nie mniej jednak oni również czerpią ze strony korzyści materialne, dlatego też dążą do […]
  • TelewizjaTelewizja Jedną z najdroższych form reklamy, które mamy do dyspozycji jest reklama w telewizji. Najprawdopodobniej dotrzemy dzięki niej do najszerszej ilości osób wykorzystując ten sposób reklamy. […]
  • Dotrzyj do klientaDotrzyj do klienta Klienci są potrzebni w każdym biznesie. Im mniejszą firmę prowadzisz tym bardziej będziesz potrzebował klientów, którzy chętnie skorzystają z Twoich usług. Jednak jeśli chcesz mieć […]
  • O zawodzie copywriteraO zawodzie copywritera Jaka jest prawda o pracy copywritera. Powszechnie sądzi się, że reklama jest dziedziną niezwykle dochodową. Obiektywne dane potwierdzają te obiegowe mniemania, jednak wypada poczynić tutaj […]
  • Przywiązanie do firmyPrzywiązanie do firmy Firmy które najbardziej znamy i cenimy, które są rozpoznawalne nie stały by się nimi gdyby nie oferowały bardzo dobrych produktów i usług i gdyby nie postawiły na reklama. Bez tego […]
  • Przerwy w filmachPrzerwy w filmach Jedną z najstarszych form reklamy, które istnieją przy wykorzystaniu telewizji są reklamy w przerwach pomiędzy filmami i w czasie ich trwania. Zwykle reklama tego rodzaju jest bardzo mocno […]