Ulotki nie są skuteczne w każdej branży

W niektórych branżach takich jak restauracje, puby, dyskoteki czy bary z jedzeniem ulotki to nadal bardzo skuteczna reklama. Wynika to ze specyfiki prowadzenia działalności. Generalnie rzecz ujmując ludzie lubią dostawać ulotki kiedy mogą coś natychmiast kupić, coś co nie kosztuje wiele. W takich sytuacjach często korzystają z ulotek i są one skuteczne. Trudno natomiast wyobrazić sobie sytuację, że firma produkująca maszyny budowlane będzie ogłaszać się poprzez ulotki. Rozdawanie ich na ulicy byłoby zupełnie nietrafionym pomysłem, gdyż przechodniów którzy interesowaliby się tego typu sprzętem byłoby bardzo niewielu, a nawet jakby byli z pewnością oczekiwaliby innego nośnika reklamy niż ulotka, którą prawdopodobnie pod koniec dnia gdzieś zapodzieją. Ulotki to zatem skuteczna reklama, ale tylko w określonych branżach. Przed rozpoczęciem działań marketingowych należy dokładnie zastanowić się w jakiej branży działamy i co mamy do zaoferowania. Następnie należy zidentyfikować naszych potencjalnych odbiorców.

Podobne artykuły

  • Dlaczego Internet jest tańszyDlaczego Internet jest tańszy Reklama w internecie uważana jest za najtańszy rodzaj promocji własnej firmy. Dlaczego tak się dzieje. Przede wszystkim firmy reklamowe nie mają takich kosztów jak w przypadku tradycyjnej […]
  • Przywiązanie do firmyPrzywiązanie do firmy Firmy które najbardziej znamy i cenimy, które są rozpoznawalne nie stały by się nimi gdyby nie oferowały bardzo dobrych produktów i usług i gdyby nie postawiły na reklama. Bez tego […]
  • Co należy wiedzieć o reklamie internetowejCo należy wiedzieć o reklamie internetowej Wiele osób zastanawia się nad tym, czy marketing internetowy, tak bardzo zachwalany przez licznych fachowców i specjalistów, rzeczywiście może wykazać się jakimiś realnymi osiągnięciami. […]
  • Jak zareklamować siebie w liście motywacyjnymJak zareklamować siebie w liście motywacyjnym Dobry list motywacyjny napisany w odpowiedzi na głoszenie pracodawcy to tak naprawdę nic innego, jak reklama nas samych. W tym przypadku to my występujemy w roli produktu, który powinniśmy […]
  • Kiedy reklamy są skuteczneKiedy reklamy są skuteczne Na skuteczność reklamy składa się bardzo wiele mechanizmów, ale można najprościej powiedzieć, że reklama będzie skuteczna wówczas, kiedy zostaną zrealizowane jej cele, czyli na przykład […]
  • Dlaczego lubimy niektóre reklamyDlaczego lubimy niektóre reklamy Niezaprzeczalnym faktem jest, że spora ilość reklam nas denerwuje, drażni i nie możemy ich znieść. Czasami wydają się nam one tak złe, że dziwimy się, iż zostały one dopuszczone do […]