Ulotki

Jest to jedna z metod reklamy stosowana od bardzo dawnych czasów. Obecnie ulotki rozdawane są zwykle w przypadku gdy mają reklamować bary szybkiej obsługi i reklama zawiera wtenczas po prostu menu z adresem i zachętą do skorzystania z ich usług. Również często w przypadku takiej formy reklamy możemy otrzymać ulotkę z informacjami na temat szkół czy innych rzeczy. Najczęściej ulotki to reklama prosta nie zawierająca dużo treści ponieważ mało kto tak naprawdę ją czyta. Jednak różnie to bywa i tak naprawdę wszystko zależy od fantazji wykonującego ulotki. Reklama taka jest całkiem dobra jeśli dobierzemy odpowiedni target przy ich rozdawaniu. Zwykle pizze i inne dania tego rodzaju najbardziej lubiane są przez ludzi młodych i to im powinny być rozdawane ulotki, które mają reklamować taki biznes. Dobór odpowiedniego targetu jest jedną z najistotniejszych kwestii jeśli chcemy aby nasza reklama odniosła skutek. Zła opinia na temat ulotek w głównej mierze zrodziły się z tego, że nikt nie pilnował czy nasza reklama trafia w odpowiednie ręce. Zwykle ulotki były rozdawane byle jak i byle komu.

Podobne artykuły

  • Dlaczego lubimy niektóre reklamyDlaczego lubimy niektóre reklamy Niezaprzeczalnym faktem jest, że spora ilość reklam nas denerwuje, drażni i nie możemy ich znieść. Czasami wydają się nam one tak złe, że dziwimy się, iż zostały one dopuszczone do […]
  • Kiedy reklamy są skuteczneKiedy reklamy są skuteczne Na skuteczność reklamy składa się bardzo wiele mechanizmów, ale można najprościej powiedzieć, że reklama będzie skuteczna wówczas, kiedy zostaną zrealizowane jej cele, czyli na przykład […]
  • TelewizjaTelewizja Jedną z najdroższych form reklamy, które mamy do dyspozycji jest reklama w telewizji. Najprawdopodobniej dotrzemy dzięki niej do najszerszej ilości osób wykorzystując ten sposób reklamy. […]
  • Reklama – definicjaReklama – definicja Gdyby ktoś zapytał nas czym jest reklama, to każdy z nas na swój sposób potrafiłby to pojęcie bez problemu wytłumaczyć. Zastanówmy się jednak nad tym, czy nasza definicja byłaby raczej […]
  • Zalety reklamy kontekstowejZalety reklamy kontekstowej Reklama ma dzisiaj wiele twarzy. Można ją spotkać na ulicy, w telewizji, w radiu czy internecie. Oczywiście przyszłością jest najpopularniejsze z tych mediów, a więc internet. Spośród […]
  • O zawodzie copywriteraO zawodzie copywritera Jaka jest prawda o pracy copywritera. Powszechnie sądzi się, że reklama jest dziedziną niezwykle dochodową. Obiektywne dane potwierdzają te obiegowe mniemania, jednak wypada poczynić tutaj […]